Toimitusehdot

These delivery terms are valid from 25.6.2018.

Online shop

Samsa Oy
04410 Järvenpää

samsa.oy@hotmail.com
http://samsaoy.wixsite.com/samsa
2749372-2

The store sells products to adult individuals and businesses. Product prices include VAT. We reserve the right to change prices and delivery costs.

How to order

Products are ordered in the online store by transferring them to the shopping cart and paying for the contents of the shopping cart in the online payment service. All customer information is treated confidentially. The contact information requested in connection with the order will not be used for anything other than the delivery of the order or to clarify any ambiguities in it, unless otherwise stated. When ordering from the online store, you are required to read and commit to the delivery terms in force at the time.

Payment and payment methods

The payment service is Klarna Checkout, through which the payment options are invoice, installment payment, card payment and online banking payments.

By providing information at the checkout, you accept the terms and conditions of Klarna AB (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) By clicking on the “Buy” button you agree to the Samsa Games general terms and conditions.

Products can also be ordered on an invoice, in which case the invoice will be sent to the customer's e-mail and delivered when the invoice has been paid, unless otherwise stated in the terms of the product.

Order and payment confirmation

Once we receive your order, we will immediately email you an order confirmation showing your order details. Always check the contents of the order confirmation. If you have any questions, please contact our customer service immediately. Save your order confirmation if you need to contact customer service. When dealing with customer service, always keep your possible customer number and order number available. Always check that the contents of the package match the products on the order confirmation.

You can contact our customer service with the following information:

Samsa Oy
04410 Järvenpää

samsa.oy@hotmail.com
http://samsaoy.wixsite.com/samsa
2749372-2

Delivery methods and costs

Shipping costs include postage and packaging. In the shopping cart, we present an estimate of future delivery costs according to the primary delivery method in use. You can see the exact delivery costs after selecting the desired payment and delivery methods for the order. The delivery methods used depend on the contents and total weight of the Shopping Cart. From the delivery methods used at the checkout, you can choose the option that suits you best, in connection with which the exact delivery cost is presented.

Delivery time

Our most common delivery times to Finland vary depending on the order and delivery method. Exceptions to delivery time estimates are stated if there are out of stock in the shopping cart and we will also notify you of any delays immediately after ordering.

Products on pre-sale will be delivered after release.

We are not responsible for delays caused by force majeure or indirect inconvenience caused by delays. The online store informs about different delivery times on its website.

Return Policy

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Unclaimed package

Non-redemption is not the same thing as a refund or cancellation. For non-redeemed packages for which no separate cancellation notice has been made, we will charge the delivery cost.

Troubleshooting

If the product is lost or damaged during transport or does not otherwise correspond to your order, you must report the error within 14 days in writing to the address mentioned in the Right of Cancellation and Return Policy or by calling the telephone number mentioned in the contact information. If the package is clearly damaged in transit, you must immediately make a complaint to the shipping company of your choice.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

These delivery terms are valid from 25.6.2018.

Online shop

Samsa Oy
04410 Järvenpää

samsa.oy@hotmail.com
http://samsaoy.wixsite.com/samsa
2749372-2

The store sells products to adult individuals and businesses. Product prices include VAT. We reserve the right to change prices and delivery costs.

How to order

Products are ordered in the online store by transferring them to the shopping cart and paying for the contents of the shopping cart in the online payment service. All customer information is treated confidentially. The contact information requested in connection with the order will not be used for anything other than the delivery of the order or to clarify any ambiguities in it, unless otherwise stated. When ordering from the online store, you are required to read and commit to the delivery terms in force at the time.

Payment and payment methods

The payment service is Klarna Checkout, through which the payment options are invoice, installment payment, card payment and online banking payments.

By providing information at the checkout, you accept the terms and conditions of Klarna AB (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) By clicking on the “Buy” button you agree to the Samsa Games general terms and conditions.

Products can also be ordered on an invoice, in which case the invoice will be sent to the customer's e-mail and delivered when the invoice has been paid, unless otherwise stated in the terms of the product.

Order and payment confirmation

Once we receive your order, we will immediately email you an order confirmation showing your order details. Always check the contents of the order confirmation. If you have any questions, please contact our customer service immediately. Save your order confirmation if you need to contact customer service. When dealing with customer service, always keep your possible customer number and order number available. Always check that the contents of the package match the products on the order confirmation.

You can contact our customer service with the following information:

Samsa Oy
04410 Järvenpää

samsa.oy@hotmail.com
http://samsaoy.wixsite.com/samsa
2749372-2

Delivery methods and costs

Shipping costs include postage and packaging. In the shopping cart, we present an estimate of future delivery costs according to the primary delivery method in use. You can see the exact delivery costs after selecting the desired payment and delivery methods for the order. The delivery methods used depend on the contents and total weight of the Shopping Cart. From the delivery methods used at the checkout, you can choose the option that suits you best, in connection with which the exact delivery cost is presented.

Delivery time

Our most common delivery times to Finland vary depending on the order and delivery method. Exceptions to delivery time estimates are stated if there are out of stock in the shopping cart and we will also notify you of any delays immediately after ordering.

Products on pre-sale will be delivered after release.

We are not responsible for delays caused by force majeure or indirect inconvenience caused by delays. The online store informs about different delivery times on its website.

Return Policy

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Unclaimed package

Non-redemption is not the same thing as a refund or cancellation. For non-redeemed packages for which no separate cancellation notice has been made, we will charge the delivery cost.

Troubleshooting

If the product is lost or damaged during transport or does not otherwise correspond to your order, you must report the error within 14 days in writing to the address mentioned in the Right of Cancellation and Return Policy or by calling the telephone number mentioned in the contact information. If the package is clearly damaged in transit, you must immediately make a complaint to the shipping company of your choice.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit